zondag, augustus 27, 2006

Russel Crowe en Gaelic leren


Hee al een tijdje geen mooie man besproken :)

Russell Crowe werd in Wellington, Nieuw-Zeeland geboren. Zijn ouders verzorgden de catering op filmsets, en namen Russell al op jonge leeftijd mee naar de set. Op vierjarige leeftijd verhuisde hij met zijn familie naar Sydney, Australië.
Op 7 april 2003 trouwde Crowe met de Australische zangeres en actrice Danielle Spencer, die hij al sinds 1989 kende. Op 21 december 2003 kregen ze een zoon, Charles Spencer Crowe. In maart 2005 vertelde Crowe aan een tijdschrift dat de FBI voor de Oscaruitreiking van 2001 contact met hem had gezocht. De Islamitische terroristische organisatie Al Qaida zou namelijk plannen hebben om hem vlak voor de Oscaruitreiking te ontvoeren. Dit is later bevestigd door de FBI.

Films: LA Confidential, Gladiator, A beautiful mind, The insider, Master and Commander

Verder ben ik aan het zoeken naar Gealic referenties..nou die zijn er genoeg. Ik heb nl een cursus Gealic voor beginners besteld. Tja je moet toch wat naast het lezen hè ;-) Eerst maar es kijken of ik het onder de knie krijg. Mijn vorderingen zijn te volgen op mn andere blog :
http://learninggaelic.blogspot.com/ Dus ik moet leren! anders heb ik die blog voor niks aangemaakt. (goeie stok achter de deur) Mn tante vond het in ieder geval erg leuk om te horen. Dus ik mag het af en toe op haar uitproberen hihi.

Verder niets byzonders te vertellen eigenlijk..zoals het hoort op de zondag, lekker ontspannen niksdoen.

Geen opmerkingen: