zaterdag, januari 29, 2011

Lekker bezig

Hier het kussen dat gemaakt is van mijn oude pacman t-shirt :-) Nu vinden alle 3 de katten het lekker liggen. Straks een ander oud shirt tot kussen omtoveren. Ik ben lekker bezig..gisteravond bedrijfsfeest. Eerst zijn we anderhalf uur toegesproken over cijfers etc. Daarne werden we beziggehouden door Pia en haar 2 companen. Dat was niet onaardig, soms wel ongemakkelijk hihi. Daarna werden we in 3 groepen verdeeld, die allen een andere workshop kregen. Schilderen, percussie of zandsculputeren maken. Gelukkig zat ik bij de zandsculpturen. Erg leuk om te doen hoor!

Ik heb zelfs niet eens overdreven rugpijn na gisteravond, er zit zowaar vooruitgang in!

Vanochtend eerst een klein rondje stad, daarna opgeruimd op de bovenverdieping, een oude stoel uit elkaar gesloopt en weggegooid. De krabpaal verbouwd, het kreng werd onstabiel. Dus de bakjes op de grond gezet en op beide 1 poot'/paal met een plankje erboven op. Scheelt gelijk een meter omlopen joh! En het ziet er weer fatsoenlijk uit boven.

Zometeen nog even wassen en verder opruimen op de benedenverdieping, wat maak ik er soms een zootje van haha.  Daarna nog even stoeien met Donovan..die heeft een klit op zijn buik, maar hij vind op zijn rug liggen heel irritant..dus dat wordt even aanpakken, maar het is voor een goed doel.

Ik hoef gelukkig niet te koken..heb nog 6 maaltijden in de vriezer staan (zelf bereid) dus relaxen is het keuzewoord van vandaag ;-) Vanavond naar het Theater in Schiedam naar de voorstelling van Lebbis. Kan hij weer lekker kwaad worden, en ik ervan genieten.

Geen opmerkingen: