zondag, januari 16, 2011

Weekend!

Ha het is alweer bijna om..maar dat geeft niet.
Zaterdagochtend met mijn ouders rondje stad gelopen. Daarna naar huis, was in de droger gedaan, 2 boterhammen verorbert met een sinaasappel en een vitamineC bruistablet (blech..smaakt niet lekker)
Daarna naar Chris en Rien om te kijken hoe lief Mitzi was..tis een luie dame..maar ze vindt het prima als je d'r aait :) Gelijk een theeboeket afgegeven voor de buurvrouw van Chris en Rien die zomaar ineens een rauwvoerworst voor Donovan had gegeven. Helaas eet hij er weinig van, maar wel met smaak. Doet ie ook met al het andere voer hoor..volgens mij is hij een grote vuilnisbak geweest in zijn vorige leven ;-)

Daarna door naar het dierenasiel om katten te knuffelen. Deze keer verdeeld over de dokterskamer en de quarantaine. In de eerste zaten 4 katten en 6 konijnen, van de laatste zowaar 2 die ook een kroel wilde (echt waar!) quarantaine was uitgedunt, de cyperse broers (of broer/zus) waren geplaatst. En ook die schattige lapjeskat Minette (om op te vreten zo lief).Wilhelm en Jacob waren ook aanspreekbaar..vorige keer moesten ze niet veel van me hebben hoor hihi. Alleen het schildpadje is heel onzeker, en ik wil haar niet te veel van streek maken. Een minuutje of 10 tegen d'r aan gekletst en toen was ze me echt zat.

Daarna was er een gezellige borrel met lekkere huzaren salade (gemaakt door Ivanka als ik haar naam zo goed schrijf) en verder lekkere smeerseltjes voor op stokbrood natuurlijk. Vanwege een pijnlijke rug echter om 20.00 al weggegaan, ik kon niet meer zitten.

Zondagochtend heerlijk uitgeslapen (eindelijk) en lekker geluierd tot nu toe. Zometeen douchen..beetje opruimen en dan mijn ouders pesten ;-)

Geen opmerkingen: