zaterdag, januari 08, 2011

Ik heb een Sphinx gekroeld !

Zaterdag is mijn kattenknuffeldag in de Hargahoeve te Schiedam. Of ik eerst naar het pension wou, daar zat een naaktkat die heel veel aandacht wou. Ik wel hoor, ik vind ze mooi :)
Jeetje man wat een ding. Ik werd besprongen, bekroeld, afgelebberd en ondergekwijld. Het is echt een scheetje. Alleen klimt ie voor je het weet zo omhoog..heerlijk die nagels in je rug :-( Nadat ik 'm toch weer in zijn hok heb kunnen zetten, ben ik de andere pensionklanten ook even gaan knuffelen..op 1 na...die kan hard brommen hihi. Er zat ook een joekel van een Pers, ook al zo'n lieverd. Die heb ik lekker geborsteld..vond ze helemaal niet erg.

Daarna de katten van de quarantaine gekroeld. Allemaal lief, alhoewel Hoeder een beetje gefrustreerd was en besloot zijn tanden in mijn hand te zetten. Ook goed hoor.

Uiteraard nog wat boeken gedeponeerd in de vensterbank, en wat gekletst met de andere mensen daar. Altijd gezellig! Volgende week weer, zolang ik niet kan schoonmaken, ga ik kattenknuffelen.

2 opmerkingen:

Arine zei

jij vind ook alles goed wat die katten doen :)

1972Galadriel zei

Bijna alles..maar dit was wel op de grens hoor ;-) kwijl ben ik niet zo heel erg gecharmeerd van hihi.