maandag, februari 07, 2011

Klus in huis, fietsen met de storm en poncho afgemaakt :-)

Ik besloot vrijdagavond een nieuw deurtje te maken voor bovenaan de trap. Het brouwsel wat ik eerder had gemaakt, viel steeds uit elkaar. Nu met laminaat het vouwdeurtje (jaja..hogere moeilijkheidsgraad) gemaakt. Kreeg het helaas niet vast aan de trapleuning..kon de boor niet meer omhoog houden hahaha.

Zaterdag naar een vriendin op de fiets..foutje! Met deze storm niet te doen en ik had al spierpijn van het deurtje maken. Nu nog meer spierpijn natuurlijk. Maar het was erg gezellig om weer eens langs te gaan. En ach..terug had ik wind mee..nog nooit zo snel thuisgekomen hihi.

En gisteravond mijn poncho afgebreid. Wat een karwei zeg :) maar ik vind 'm heel goed gelukt en het is lekker warm als je 'm aanhebt!

Geen opmerkingen: