dinsdag, januari 25, 2011

Een paar SF films verder.............

Moon (2008 of 2009) - goeie film vanwege het verhaal en het acteerwerk.
Resident Evil Afterlife - wat een ballenfilm zeg..zonde van het geld

Kattenkussen gemaakt van een oud tshirt, gaan die mutsen er naast liggen. Dan maar de catnip spray gebruikt..hee ineens vinden ze het kussentje lekker liggen :)

Niet gebreid, wel aan het lezen, pc staat op een laag pitje. Spinnen kan ik me niet op concentreren helaas, te moe na het werken.

Vandaag migraine , wel lekker gegeten (chicken tonight tomatenroom) want dat helpt.
Eindelijk gekeken op mijnpensioenoverzicht.nl en zowaar.. ik heb zelfs een beetje prepensioen!
Nu nog mijn kleine pensioengat dichtkrijgen (ze zijn ermee bezig) en dan kan ik weer wat nieuws verzinnen om te sparen voor aflossing van de hypotheek, ik zit te denken aan doelsparen van de Rabo.

Ik probeer de katten echinacea toe te dienen..verdund met een spuitje geeft kliederboel, klein beetje verdund over het eten werkt beter. Ze moeten toch een beetje weerstand opbouwen he.

Geen opmerkingen: