vrijdag, september 29, 2006

Mn kop loopt om!

Het is een beetje stil, maar ik heb veel aan mijn hoofd :)

Tjee dat heeft wat voeten in aarde..een nieuw huis kopen. Ik kreeg vandaag te horen dat de hypotheek geen probleem is..er wordt alleen geprobeerd een nog lagere rente te krijgen :)

Dus ben ik maar alvast begonnen met adreswijzigingen door te geven bij TPG, KPN en nog wat bedrijven. Blijkt dat bij internetplusbellen je moden/splitterbox achterblijft. Ik wil dus weten waarom! De modem is speciaal op de aansluiting geconfigureerd, en kan dus niet mee naar het nieuwe huis. Daar krijg je een spiksplinternieuwe dus. Met de oude box, hopen ze bij KPN meer mensen op internetplusbellen te krijgen..aangezien dat mooie modem er al staat. Ze gaan hun gang maar, zolang het mij niks kost.

Morgen maar is met de ONS bellen..anders zitten we straks zonder stroom in het nieuwe huis..das niet handig.

Volgende week wil ik afspreken met de verkoper, dan kan ze laten zien hoe alles werkt enzo.

Nu ga ik pitten..Doei!

Geen opmerkingen: