dinsdag, september 12, 2006

Berkouden

hm wad? nou ik ben berkouden! je weetwel Verkouden. Helaas met lichte griepverschijnselen..koorts hoofdpijn spierpijn en pijn in mn kiezen. Mn eetlust heb ik gelukkig nog wel. Tja..en dat met dit mooie weer! Nouja..ga straks weer lekker tukken. Heerlijk, kat erbij..dekbed tot over mn horen :)

Gisteren geboden op mn evt nieuwe huisje..kreeg gelijk een tegenbod..ze wilde de overdracht 15 oktober al. Ja dag! Dat haal ik allemaal niet. Vrijdag hoor ik of ik de hyptheek rond krijg..ligt namelijk aan de verkoopwaarde van mijn huis. En als het lukt..zit ik met een dubbele hyptheek.

Iemand nog interesse in een leuke starterswoning? 2 kamers, zijn niet te klein, een keuken, douche/toilet en een kleine tuin waar je veel zon hebt ('s zomers dan). Kunstof ramen en deuren voor en achter. Staat binnenkort op Funda.nl ;-)

Krijg binnenkort eindelijk de cursus Gealic binnen..het bedrag was afgeschreven. Nu kijken of ik het onder de knie kan krijgen hihi.

ik heb nog een BOEKENTIP:
Cowl - Neal Asher
SF verhaal (engelstalig) over een creatuur dat tijdreizigers gebruikt om de mensheid te voorkomen (dat denken ze dan) Spannend verhaal!

Geen opmerkingen: