donderdag, december 02, 2010

Bezuinigen

Zo..de broekriem wordt maar weer eens aangehaald. Het geld vliegt de deur uit.
Fitness ben ik aan het sponsoren..maar zelf sporten gaat nu niet (rugpijn) dus die heb ik opgezegd. Het groentepakket gaat ook de deur uit. Ik moet er te ver voor fietsen (30 min) Ik ga zelfdiscipline toepassen en 1x per week de groente halen. Het is met de pakketten ook gelukt, dus zelf kan ik het ook.

Wat is het doel van deze bezuiniging? Betaalrekening uit het rood (tis maar 1000 euro, maar toch) spaargeld opbouwen, en klussen in huis financieren.

Aankomende maand bespaard:

Euro 10 (groente)

Verder ga ik op mijn balkon ook groente kweken (als het lukt) dus dan bespaar ik ook weer aardig wat.

Nu even verder verzinnen wat ik nog kan besparen :-)

Mocht ik goede bespaartips hebben, dan roep ik het hier wel even in de rondte :)

Geen opmerkingen: