zaterdag, december 11, 2010

Lastige rug!

Hoe gaat het met mijn rug?

Vrijdag 3 december ging ik nog op mijn plaat vanwege iemand anders die uitgleed. Het ging net wat beter met mijn rug! Afijn..overal spierpijn en ook weer rugpijn natuurlijk.
Woensdag in de Efteling ging het redelijk goed, ik had uiteraard wel last van mijn rug, maar het viel reuze mee! Gisteravond merkte ik dat het lopen ineens een stuk makkelijker ging, grotere stappen en geen rugpijn (das toch zo lekker!)

Dus voor  zaterdag 11 december gepland: ochtendje stad en 's middags naar het asiel om de katten te knuffelen. Helaas, dat ochtendje in de stad is in mijn rug gaan zitten, nou en dan is staan om bij de katten te kunnen niet aan te raden. Niet naar het asiel gegaan dus...dan maar met mijn eigen katten kroelen..ook leuk hoor :)
Volgende week dus niet naar de stad, maar wel naar de katten...het is het 1 of het ander!

En er zijn altijd mensen die het slechter hebben, maar klagen doe ik af en toe wel (het is toch altijd relatief) want dan is dat ook weer uit mijn systeem!

Geen opmerkingen: