donderdag, december 09, 2010

Efteling en eten koken

Woensdag naar de Winterefteling geweest met een vriendin. Het was droog, maar erg koud. Gelukkig hadden ze Unox broodjes, en daar kreeg je een lekkere fleece muts bij! Verder als souvenier een sjaal en handschoenen gekocht..ze zitten erg lekker :) Helaas waren de achtbanen buiten gesloten, de Vliegende Hollander had last van bevroren water, Joris en de Draak hadden last van sneeuw op de rails en de Python had het gewoon koud ;-) Het was wel jammer dat zoveel van de eettentjes gesloten was, maar vanuit het oogpunt van het park wel te begrijpen..het was heeeeeeeeeeeeeel erg stil!

Voor ons beter, want we zijn op ons gemakkie het hele park doorgekomen.

Vandaag moest ik mijn groenten koken. Ik had krootjes/bietjes al gekookt, maar moest ze nog even fijnhakken en invriezen. Verder zilverstelen gestoofd (met paprika, tomaat en een paar verstopte spruiten) Oh en uitgebakken spekjes. Die staat al in de vriezer voor van de week. En voor morgen, Brocolli dagschotel (met extra paprika, courgette, tomaat en ui). Morgen ook weer de groentetas ophalen, dan kan ik weer verder verzinnen wat ik moet eten.

Groentetas heeft helaas een opzegtermijn tot eind dec..dus die besparing komt volgende maand pas.

Geen opmerkingen: