maandag, mei 11, 2009

Het weekend is weer voorbij!

Afgelopen zaterdag uiteraard weer naar het asiel geweest :-) Ik mocht de kittens verzorgen (en ook nog een boel andere katten hoor) maar wat een schatjes zijn het.
4 Zwartwitte en 3 of 4 Wit cypers. Er zaten ook nog 5 konijnen (waaronder 1 hele leuke) en 2 hamsters. De kleinste hamster moest gezalfd worden, wat een drama..ik ben veels te bang dat ik het beessie doodknijp..dus iemand anders mocht m beethouden hihi. Die grotere (goudhamster) was ook leuk, je kon m tenminste aaien!

Verder ook nog 2 katten in de aparte kamer..die ene was zo ontspannen..hij lag op zn rug in mijn armen te knorren..heerlijk toch. Daarna de quarantaine afdeling. Heerlijk gekroeld met Fanny en met de anderen..Poekie en Tijgertje spelen met het water in de waterbak..heel het hok natgespetterd natuurlijk..erg leuk om naar te kijken hoor.

Voor meer info over beschikbare asielkatten klik HIER.

Toen ik klaar was naar huis, rustig aan gedaan, ben de week ervoor al heel erg moe geweest na het asielwerk. Nu weer (was zelfs mn evenwicht kwijt) Thee bij Plinius gedronken en daarna nog boodschappen gedaan. De rest van de avond op mijn gat gezeten en zowaar weer wat gelezen. Helaas beviel het boek niet. Ach..je kan niet alles hebben he!

Geen opmerkingen: