zondag, mei 31, 2009

30 en 31 mijn vakantie begint!

Heerlijk vrij...al het werk afgekregen *geeft zichzelf en schouderklopje* Goedhe :)

Afgelopen zaterdag weer naar het asiel geweest, ik mocht naar de afdeling. Ik had deze keer hulp van een kattenknuffelaar. Dat is iemand die schoonmaakt, maar meer tijd aan de katten besteed. We waren voor de theepauze klaar..super joh.

Ik ben nu ook kattenknuffelaar...Sheila weet niet meer van welke kant ze knuffelen het lekkerst vind..dus ze klimt van mijn linkerschouder op de rugleuning van de computerstoel en dan zo naar mijn rechterschouder..voor ze op de pc tafel springt en dan weer op mijn linkerschouder gaat hangen..Heerlijk hoor.

Vanmiddag naar Arnhem..de dozendag is namelijk vandaag. Heerlijk boeken halen in tassen/dozen :-) Allemaal voor Bookcrossing natuurlijk!

Geen opmerkingen: