maandag, mei 26, 2008

zomaar een avond......

...ik kom binnen
...ik geef de katten een kroel
...ik zet de waterkoker aan
...ik ga achter (of voor tis maar hoe je het bekijkt) de pc zitten
...ik schuif Sheila van het toetsenbord
...ik start IE op en ga even surfen
...ik geef de katten eten en vul de waterbak bij
...ik maak het eten klaar of ik warm het op (zoals vandaag)
...ik ga achter de pc eten, en hoop dat Sheila mijn bord niet aanvalt
...ik ben klaar en ga weer thee zetten
...ik ga weer verder op internet surfen
...ik zwaai een touwtje naar Sheila, zodat ze zich kan uitleven

...Sheila is ondertussen aardig aan het klieren
...Sheila miauwt lekker hard in de gang..dat vind baasje niet leuk
...Sheila drentelt irritant rond
...Sheila zit half op schoot bij baasje en half op de leuning(aargh!)
...Sheila krijgt de vliegeritus:zoef naar boven, zoef naar beneden,
onder/boven/tussen de krabpaal door naar de vensterbank..en terug
...Sheila valt touwtje aan waar baas mee zwaait..amputeert bijna baasjes arm en sloopt ondertussen vrij grondig de Eukanuba speeltent voor katten.

...Rumba geeft een kopje
...Rumba gaat in de weg zitten bij de keuken
...Rumba gaat rustig eten zodra de baas het neerzet
...Rumba gaat op de bank liggen
...Rumba verstuikt haast zijn voorpoot als ie perongeluk voor de 2e keer naar het touwtje graait!
...Rumba gaat uitgeput liggen na het graaien ;-)

...Gina komt kroel halen bij baasje en gaat net als Rumba in de weg zitten
...Gina hapt na 15 minuten eten, op haar gemak, lekker door.
...Gina gaat haar toilet houden op de eettafel
...Gina verkast naar de vensterbank op dat lekkere kussen
...Gina gaat toch maar op de canvas tas bovenop de fatboy liggen..prrrr
...Gina kijkt vermoeid naar het jong spelend grut..nouja..Rumba is gewoon lui

...ik kijk voorzichtig rond, oh gelukkig, het gepoeste ligt lekker te tukken
...ik strek me uit..en ga thee zetten
...ik surf ondertussen verder op internet, wachten op Sheila die straks vast perse in mn nek wil leggn om te kroelen.

pfff het leven is zwaar met 3 katten ;-)
Hee theemuts (Sheila!) wordt es wakker..!

Geen opmerkingen: