zondag, mei 11, 2008

Asiel / Meeting

Asiel
En weer naar het asiel, die week vliegt om joh. De afdeling zat vol, de halve quarantaine zat erbij. Foto's nemen was er niet echt bij ivm te weinig tijd. Minous bleef gelukkig rustig liggen, dus die staat mooi op deze foto.

Ze waren in een kroelbui. Ik heb ook met Dixie(kitten) gekroeld, hoe harder ik ragde, des te harder ie ging kwijlen, heerlijk. Herman was niet naar binnen te krijgen..na veel vijven en zessen toch weer z'n hok in. Nog even gekoekeloerd naar de kittens in de was/trimruimte. Wat een scheetjes! Nee geen foto's..ik was teveel afgeleid hihi.In de pauze lekker in de zon gezeten..Piet Hein(die ik steevast Boris blijf noemen..maar geen idee waarom) en Guido vonden het erg lekker buiten.


Suzy had ook plezier, zolang ze maar bij iemand mag kroelen..niet te filmen. En ook met 1 achterpoot minder springt ze zonder problemen op schoot. Ze heeft het op de Hargahoeve prima naar haar zin, maar wil eigenlijk een baasje die graag met haar wil kroelen. Evenals de vele andere honden en katten in het asiel.


Meeting
's-middags ook nog een bookcrossmeeting, ik had me er eerst voor afgemeld, maar besloot toch maar te gaan. HIER vind je mijn 3 foto's (meer niet, batterij was weer eens leeg). Na eerst mijn wereldberoemde verdwaaltechniek te hebben toegepast, kwam ik gelukkig toch nog bij Schlemmer terecht. Die hagenezen zijn hardstikke aardig joh!
Daarna in een plakkerige trein weer terug..ik was afgedraaid en ben op tijd naar bed gegaan.

Geen opmerkingen: