woensdag, april 02, 2008

2 april!

30 maart - asiel
Ik mocht naar het pension. Daar zat een grote roodwitte Maine Coon Tijger eh......kater :) Een schat van een kater hoor..maar zo groot! Ik dacht altijd dat Rumba groot was, wat ie nog steeds is natuurlijk, maar vergleken bij die ene in het pension is ie maar middelmaat hoor hihi. Er zat ook nog een andere Main Coon, maar die had halflang haar..ook heel mooi en heel erg lief. Er zaten nog 2 rode rakkers die graag wilden kroelen..vervelend joh ;-). In een ander verblijf zater er ook 3, waaronder een klein zwartje dat graag van de boom op mijn rug sprong, de 1e x echter, dacht die dat ie met zijn nagels wel in mijn rug kon hangen aaaaaaaauw!
De rest van de ochtend heb ik doorgebracht met het kammen van de poezen daar, alleen degene die het leuk vonden natuurlijk!

31 maart - vrij
Ja zondag, weinig nieuws, naar mn ouders geweest, mn broer met gezin kwam daar ook langs.

1 april: zonder slachtoffer te zijn van grapjes ben ik de dag goed doorgekomen op het werk. (pfew)

ander gekeuvel:
Stof gekocht voor een tuniek, want tja, de Fantasy Fair komt er weer aan!
Mn kostuum wordt iets anders, de leren broek trek ik niet aan. Maar wel mijn donkergroene spijkerbroek, met een bruine tuniek dus. Moet m alleen nog maken. De grijze mantel gaat ook weer aan. Ik moet alleen nog een plek vinden voor mijn zwaard, want zo aan de zijkant hangt ie maar in de weg hoor. Afijn we hebben nog een week of 2 :)

Geen opmerkingen: