dinsdag, november 27, 2007

Van alles.........

Zaterdag: asiel
Poes (de Lilac Point) is geopereerd aan haar ogen, zij moest zalf (dat ging nog wel) en een pil tegen de pijn (dat ging weer niet) Met assistentie van K. was het gelukkig zo gebeurd. De rest van het gepoeste at lekker, op 2 na die nog heel bang zijn. Ook die draaien wel bij joh. Ik had alleen pech dat alles op was op mijn stekkie: schoonmaakmiddel (gelijk de flessenvoorraad voor de anderen aangevuld) de handdoekrol, de handoeken voor in de mandjes, het kattengrit en het kattenvoer.
Maar ach..het lopen is goed voor den lijn.

zondag: verjaardag
een nicht was jarig, het was gezellig.

maandag: lezen
I am legend van Matheson gelezen..geweldig boek, het verhaal is echter vrij simpel, maar daarom niet minder boeiend.

dinsdag: lezen en kleine verbouwing en naaiklusje
Genoeg was weer binnen..heerlijk gelezen.
Boven nog even een paar puntjes op de 'i' gezet. 2 gelijke kastjes naast elkaar als kledingkast..2 gelijke kastjes naast het bed..dan tocht het niet zo langs mijn voeten. uitleg: het dak loopt schuin..en van de punt hebben ze opslag gemaakt. Helaas zijn de vloerplaten daar niet afgetimmerd en komt er heel wat kou onderdoor :-S Nu niet meer dus. EN Sheila kan er ook niet meer achter.

Tevens van de scheve zelfgemaakte(door vorige bewoner)aangepast. kast heeft 2 grote laden, die vrijwel niet bruikbaar zijn..ze zitten los en lazeren zo naar beneden als je ze open doet en ze zijn totnutoe onbeschilderd. Ik heb een printplaat (die de achterkant van de kledingkast was) gebruikt om het dicht te timmeren (gedeeltelijk) dan hoef ik me ook geen zorgen te maken dat Sheila achter de planken klimt en zich opsluit (wat ze altijd s nachts doet zucht)

En nu ga ik op het dooie akkertje een blouse uit elkaar tornen..teneinde de losse delen te gebruiken als patroon..voor een nieuw stofje. Oude bloes ruikt ondertussen naar mijn oksels..dat heb je met katoen :(. Maar ik heb nog 1 a 2 ongebruikte stoflappen liggen..es kijken of het patroon er uitgehaald kan worden kwa stoflengte enzo :)

Geen opmerkingen: