zaterdag, november 17, 2007

Stripboeken gekocht :)


Tja..zo ben je jarig en krijg je wat geld om aan een door jezelf uit kiezen kado te besteden. Heerlijk. Vandaag hadden we een mini-meeting in Delft. We werden in Schiedam al tegengewerkt door ene Sinterklaas, die moest natuurlijk de brug door, vlak voordat wij eroverheen gingen. Daar stonden we een half uur vast, daardoor de trein gemist, moesten we 20 minuten wachten. Onderweg naar de meeting, stond er een stripwinkel in de weg. Daar kocht ik De koorts van Urbicande.van Schuiten en Peeters (deel uit de Duistere Steden) in deze gaat het over een groeiende draadkubus..geniale voortzetting vd serie.
En ik kreeg De onzichtbare grens deel 1 (van dezelfde schrijvers) als un-birthday kado :) Verder kon ik me beheersen in die winkel..er stond veels te veel mooi spul!

Zo en nu ga ik even lezen.

Geen opmerkingen: