zondag, december 02, 2007

En het is weer zondag

Lezen:
De Graaf van Monte Cristo gelezen (jeugdversie) leuk verhaal.
Daarna begonnen in een verhalenbundel van Alastair Reynolds - Galactic North
Verhalen zijn super..ik moet alleen wennen aan het boekformaat. Ik ben gewend aan de oude pockets..die kleintjes..met kleine letterjes, die ik overigens prima kan lezen.
Dit is formaat modern..grote pagina's, grote letters, veel ruimte ertussen.

Katten:
Het asiel is volgens mij bezig om te voldoen aan de eisen die nodig zijn om officieel erkend te worden. Dus de plastic mandjes zijn vervangen voor stoffen mandjes..en er staat een uit de kluite gewassen stoel in de ruimte (en in de weg) Allen Minous heeft nog een plastic mand..die smeert alles onder met poep (eew).
Verder alles zijn gangetje daar.

Destiny (eigen kat)
Met haar gaat het minder ze drinkt meer, en ze gaat nu naast de bak plassen. Tja..het zijn de symptomen van nierfalen. Morgen maar even de dierenarts bellen. Verder heeft ze het wel naar haar zin, eet prima (gelukkig). De andere poezen heben het ook goed, ze liggen ongenegeerd languit op hun rug..tis maar goed dat topless bij katten niet verboden is :-)

Vandaag..ga ik lekker de vloer boenen..een blouse uit elkaar knippen en als patroon gebruiken, post ophalen in het oude huis, een dvd bij Plinius brengen en nog een stoelhoes maken. Oh en verder de rest van de was uiteraard. En heel misschien nog wat lezen hihi.

Geen opmerkingen: