zaterdag, november 10, 2007

Asiel.........toilet.........oude huis!


Vandaag weer naar het asiel, ze hadden mensen tekort. Ik mocht op de afdeling, oftewel niet quarantaine gedeelte. Het is 2x zo groot, dus ik was er ook gewoon de hele ochtend mee bezig. Ik kwam er een aantal oude bekenden tegen :) Mickey..die helaas z'n geschoren vacht niet meer terugkrijgt, het groeit simpelweg niet meer. Gina..de kat die over het hek was gegooid en er o zo lief uitziet maar dat niet echt is. Ciro..de kater met nagels die aardig is bijgedraaid. Streep die niks van mij moest hebben en nu ineens wilde kroelen! Verder ook nieuwe schatten (nieuw voor mij) die heerlijk wilden kroelen.

Er kwamen ook nog 4 studentes koekeloeren ivm een studie (duh) maar toen was ik al bijna klaar. Na de afdeling mocht ik nog een kitten in het washok voorzien van eten en een schone bak. Kitten was wild, maar het viel reuze mee hoor. Alleen dat oppakken vond ie maar niks. Verder geen gemiep of geblaas..dus die komt er wel :)

Om 12 uur naar huis, alwaar mn vader en nog iemand mijn wc installeerden (jippie) Ze waren pas om 15.30 klaar! Maar ik ben er superblij mee..deze trekt goed door, mn oude plee was lek (bleh). Vanmiddag boodschappen gedaan, hadden de heren weer rust, en na 10 minuten kwam mn broer me halen, er was nog wat zooi die uit het oude huis weg moest. Dat staat nu in mijn gang hihi.

En nu zit ik lekker te relaxen achter de PC.

Geen opmerkingen: