maandag, maart 19, 2007

Zaterdagavond - boekbal

Leuke avond :)



Bij binnenkomst..rechts een grafoloog..die op grappige wijze iemands handschrift analyseert.

Het gastenboek..spreekt voor zich..alleen waren de berichten leesbaar op een scherm voor de bezoekers.

En er stond een levend standbeeld..hij was wel heel erg goed!

De foyer was gereserveerd voor het bal..dat begon pas om 22.00 uur.

We zijn gaan kijken bij Van Pamelen en Pietersen..dichters. Een heel grappige voorstelling was dat. Daarna door naar Hard Gras..we moesten even wringen want het was druk, maar we hadden een mooi plaatsje op de 3e rij..direkt uitzicht op Matthijs en Hugo :-D De 3 kwartier durende voorstelling was zo om..erg grappig was het ook.



Helaas was de muziek te hard, en konden we de goed swingende band niet zo goed horen. Toen zijn we maar naar huis gegaan.



SylS had nog wat boeken afgegeven voor we naar het theater gingen..een stuk of 150..dus ik ging maar door met registreren, van slapen kwam toch niets.

Om 1 uur 's nachts..pakte ik mijn verfprojectje op (idiote tijd ik weet het) om half 2 was ik klaar..en het is aardig uitgepakt als zeg ik het zelf.


Deze is vanaf de buitenkant..en ziet er best goed uit.















Deze is vanaf de binnenkant..en dat lijkt niet goed gelukt (van dichtbij) maar het gaat om de buitenkant natuurlijk!

Geen opmerkingen: