zaterdag, maart 10, 2007

Klein geluk

Huh wat nou weer? Nou ik zit achter mn pc, Gina de pers ligt innig knorrend op mijn schoot en Sheila de neuroot zit heerlijk knorrend naast het toetsenbord. Rumba loopt tevreden rond..correctie : ligt ondertussen languit te pitten in de stoel. Heerlijk toch..de zon schijnt, de katten zijn rustig..ik ook ondanks de verkoopperikelen rondom mijn oude huis :)

Zometeen nog even een aanval huisvleit/vlijt eruitwerken.

Het dierenasiel was een makkie, zoals steeds de laatste weken. Scrabble de schat is geplaatst. Saartje is een nieuwe Schildpad..ongelofelijk boos dat ze is afgestaan (ivm allergie) maar die draait wel bij. Flow is een mooie cremekleurige exotic (kruising brits korthaar/pers) en erg lief maar ook bang. Dan is er Ziggy...ach Ziggy. Ik ben verliefd op m..echt waar. Een zwarte pers..zo lief! Hij is mager, en heeft kale plekken..ziet er niet uit. Maar een schat dat het is. Kroelen, ontvlooien, ogen schoonmaken..het maakt m niet uit. Je krijgt nog een kopje als bedankje toe.
Tis dat mn huis aan 3 katten genoeg heeft, maar anders had ik m gelijk meegenomen!

zucht...

Geen opmerkingen: