zaterdag, maart 24, 2007

Het asiel - Destiny

Ik had het zwaar...gisteravond laat naar bed ivm een verjaardag.
Uiteraard maakt dat normaal niet uit, maar ik moest nu weer vroeg op.
Voor een kroelpartij in het asiel vind ik dat niet erg hoor :)

Saartje is nog steeds bang/sjacherijnig. Mickey was in een kroelbui vandaag. Er zat een nieuwe Jayde of zoiets..een cypers/schildpadkleurige schat. Zij was gebracht met 2 kittens (1x cypers, 1x schildpad) ook al van die knuffels. Angie was nog even gevaarlijk als altijd. Flow zat al te wachten op haar kroel..de rooie schat. Smaus was speels/baldadig als altijd..gelijk bijten in je fikken als je aait. Ziggy..ach daar heb ik een kwartier mee op schoot gezeten..wat een kroelkont zeg! Je kan zien dat ie het goed heeft in het asiel..er zit weer wat vlees aan zn lijf..nu zn vacht/staart nog :) Kenzo de snaaier zat er ook nog..helaas had ie vandaag mn nagelriem te pakken ipv zijn voerbak aiai.

En Destiny natuurijk..waarschijnlijk komt ze bij ons wonen :) als de anderen haar kunnen velen (maar dat moeten we dan even uitproberen)


Hier is ze...













Zeg nou zelf...om op te vreten toch! (bij nader inzien lijkt ze heel veel op onze oude pers Deborah, heeeeel toevallig) Ze kreeg vandaag een borstelbeurt..daar bleek uit dat ze best een kittig ding is..graaaing..dat was een klit..muts! nu moet ik al dat haar weer op de goede plaast likken. (hihi) Tja..langharige mutsen zijn mijn ding :)

Na het asiel..mn tante en nicht opgezocht..daarna door naar mn ouders, die had ik gisteren nog gezien..maar ik moest ze even bijpraten natuurlijk. Toen lekker patat meegegeten (mmmmmmmmmmmmmmmm) en nu zit ik thuis..heerlijk te kroelen met Sheila. Rumba reed net slee (nee hè) last van z'n anaal klier. Hij bromde stevig toen ik zn hol schoonmaakte..tja het moet even slijten denk ik. Is ook geen pretje als baasje er een harde drol uittrekt (arme ziel) Nuja..hij ligt enigzins ontspannen op de stoel naar me te koekeloeren..klaar om er vandoor te gaan mocht ik het in mn hoofd krijgen zn kont weer na te kijken.

Tot spins!

1 opmerking:

Anoniem zei

hoog tijd dat de baas ook leert spinnen... met een spinnewiel! lijkt je dat niet wat, alle dagen haar vachtje om je nek in een mooie sjaal?