woensdag, maart 07, 2007

Boeken zijn ronduit verslavend!



Tja..zo heb je internet..en zo lees je ook gelijk meer in je boeken. De rust van niet meer afkicken van het net is terug..dus heb ik ook meer rust om te lezen. (raar maar waar!)

Hoe overleef ik mijn familie van John Cleese en Robin Skynner daar begon het allemaal mee. Superinteressant boek!

Toen kreeg ik Shade's Children van Garth Nix op de deurmat..die had ik dus in 1 dag uit!

Daarna begon ik in De weg van Cormac McCarthy. (zelf gekocht) Er stond een artikel in het AD. Goh zowaar een SF...zij noemen het een roman. Nou als de aarde is getroffen door een nucleare ramp, en de laatste mensen gaan over tot kannibalisme om te blijven leven..vind ik het toch echt SF :)
Het is een heerlijk boek! Heel afstandelijk, maar toch ook heel intiem geschreven.






en nu...

Nu ga ik beginnen in boek 4 van Vampire Earth. Valentine's Rising. En wat zie ik achterin...deel 5 is in juni 2006 al in de US/UK uitgekomen. Nog meer voor op mijn boekenwenslijst. Houdt het dan nooit op! (alsof ik het erg vind hahaha)

Ik heb ook nog Himalaya van Michael Palin staan, maar dat is nogal zwaar, dus die bewaar ik voor na Valentine's Rising..denk ik (oei welke ga ik nu beginnen?!?)

Voorlopig is het alweer 22.45! ik ga naar bed.

Truste!

Geen opmerkingen: