zaterdag, maart 17, 2007

Theater - Dierenasiel - Destiny - smelt

Gisteravond naar het theater: Arie en Silvester
Heerlijke show..ze deden deze keer niets met mensen op de foto zetten, maar ze vroegen wel vrijwilligers. Shit! dan is vooraan op de 3e rij wel heel gevaarlijk :) Gelukkig..ze sloegen me over. Wel liepen ze aan het eind vrolijk rond tussen de mensen (ze zochten immers iemand uit) grappig om te zien. Maarja..dat houdt in dat ik wel tot een uur of half 2 's nachts lig te spoken..niet rustig te krijgen haha.

Vanochtend had ik me dus verslapen. Om kwart voor 8 gingen mijn luikjes pas open. Naja..even gebeld dat ik later zou komen, was geen enkel probleem. Uiteraard mocht ik de quarantaine afdeling doen. De oude club zat er nog steeds. Saartje helemaal bovenin..die paste de beproefde kattencamouflagetruc toe. Verstopt hoofd achter de waterbak, en denkt dan dat ik r niet zie (want zij ziet mij immers ook niet) Helaas is Saartje nog erg sjacherijnig en bang. Tja..tis ook niet niks in zo'n hok. Mickey is er ook nog steeds, en nog steeds zo gek als een deur. Flow..de cremekleurige poes die heel lief miauwt..is een kroelkip. Erg leuk! Ziggy zit er ook nog..en die is me toch opgeknapt. Een heerlijke kroelkater, beetje aan de kleine kant, maar dat maakt niet uit. (Ziggy is pers, dus uiteraard een van mijn favo's)
En toen zag ik Destiny. Hop daar lag ik in een plasje op de grond, helemaal gesmolten! Destiny is een afstandskat. Ze is een dame :) Een witte pers welteverstaan. Heel mooi van kleur. Nog erg schrikachtig..maar mijn hemel wat een vacht..om van te kwijlen zo mooi wit. Ik heb met r gekroeld, ik heb r gekamt..ik heb er in mn armen gehad.
Je raad het al..verliefd. Maar eigenlijk vind ik dat ik aan 3 katten genoeg heb..maar toch...het blijft kriebelen. Destiny heeft nierklachten, zij was onzindelijk thuis vanwege dit probleem (eigenaar was niet met dr naar de dierenarts geweest. Op een paar stevige klitten na..is ze verder in goede konditie.
Moeder gebeld: mam..mag ik Ziggy en Destiny meenemen? Nee! was het antwoord. Flauw hoor, jij hoeft er toch niet voor te zorgen. (ik woon op mezelf) hihi..tja..je moet toch wat om jezelf te beheersen.

Ik geef mn eigen katten maar echtra aandacht..dan kom ik er wel overheen.
(als Destiny er te lang blijft zitten, neem ik r toch mee)

Toedeloe! Oh ja vanavond ga ik met iemand naar het Boekenbal toe. Een collega vroeg of ik het tel.nummer van Matthijs van Nieuwenhuizen/Nieuwekerk wou vragen. (alsof ik dat durf!)

Geen opmerkingen: