zondag, augustus 22, 2010

Weekend, Donovan

Zo..het was me een zaterdag! Denk je lekker vrij te zijn en ga je op visite bij je moeder. Maar..die kreeg de nieuwe kasten binnen, en mijn vader was werken. Oke..dan halen wij alvast 1 oude kast uit elkaar en brengen we die naar mijn huis. Nou dat heb ik geweten..wat een gedoe zeg. Maar het is gelukt en de kast staat nu netjes in de hoek van de kamer. Hield wel in dat ik vanochtend moest gaan ruimen..en de spullen die ik in de kast wou hebben daar ook in zetten. De keuken ziet er weer keurig uit..net of ik meer ruimte heb zo ;-)

Met Donovan gaat het uitstekend, hij eet goed, poept op de bak en maakt geen ruzie met de andere katten. Tenminste..als ze niet te vaak aan zijn achterwerk ruiken hihi..dat vind ie toch zo erg. Gaat ie echt van brommen en blazen. Maar verder kuiert ie op zijn gemakkie door het huis. Rumba heeft er geen enkel probleem mee. Sheila is nog een beetje gespannen..maar dat komt ook wel goed. Als ik weg ben, steek in een Feliway in het stopcontact, dat scheelt ook al heel wat. Donovan vind de krabpaal beneden geweldig, hij moet er iedere keer in hangen (daar is ie ook voor) Hij krabbelt niet aan meubels (hint hint naar Sheila) en zit graag in de buurt van mij. Het balkon vond ie ook erg interessant!  Maandag het asiel maar eens bellen en een update geven van hoe het gaat.

Geen opmerkingen: