zaterdag, maart 07, 2009

Zaterdag

Na een verkreukeld weekje eindelijk weer een beetje bijgekomen. Vanochtend heerlijk in het asiel gewerkt. Ik mocht beginnen in de dokterskamer, daar zat een schat van een konijn, echt een pluisvacht..geen idee welk ras. Maar hij/zij is echt leuk :)

Verder zaten er nog 4 konijnen..het wordt een beetje vol daar.
2 loslopende zwartwitte kroelkatten. Die ene bange komt nu ook kroelen. En 3 katten in de hokken, die waren echter nog wat bangig.
Dan de kittenkamer, waar 2 hele bange katten zaten. Ik liet ze maar rustig zitten.
En daarna de quarantaine (yeah..lang geleden) Lekkere pittige beestjes zitten daar hoor. 2 koppels: rood en grijs (die rooie is superlief) en zwartwit en lapjeskat. Die zwartwitte was wel relaxed..de lap echter niet. Die moest even overgehaald worden om geaaid te worden, maar tismegelukt!

Pucca vond mij niet aardig en och arme, ik moest hem/haar meegeven aan een nieuw baasje. Fijn..daar had ik een handdoek bij nodig. Eenmaal in zijn/haar reismand was ie weer rustig. Ik hoop dat Pucca er gelukkig wordt :)

Verder zat er ook nog Hope..een grote lapjesdame die een beetje bang is, maar best wel achter haar oren gekrabbeld wil worden na wat aandringen. Die draait wel bij.

Verder nog meer kroelkippen, maar daar weet ik de namen niet meer van (sorry)
Ach je kan altijd hier nog kijken Links klik je op Asiels NL en dan op de S van Schiedam. Hargahoeve staat op de 3e plaats :)
De site is nu nog niet helemaal bijgewerkt, is ook bijna niet te doen met alle nieuwe katten (en nieuw geplaatste dieren)

En ik ga nu lekker op de bank kruipen met een boek.

Geen opmerkingen: