dinsdag, maart 10, 2009

Met Rumba naar de dierenarts.....

Tja, Rumba moest naar de dierenarts, zijn anaalklier zat aardig vol en hij heeft een kuchje opgebouwd, dat niet meer wegwil.

Oke..kom schat, dan gaan we in de mand. Tuurlijk baas..dat lukt je niet in 1 keer hoor :) Zucht..na veel vijven en zessen Rumba in zijn reismand gekregen. Nu nog naar de auto tillen. Mijn hemel..zitten er soms bakstenen in je vacht! Onderweg in de auto aardig wat gemiauwd, stel je voor dat je de baas rustig laat autorijden.

Bij de dierenarts..is het stil hihi. Uit de mand wil ie ook ineens niet meer. Raar joh ;-) Maar gelukkig was het Andre (lees 2 meter groot en kolenschoppen ipv handen) die schudde Rumba zo uit de reismand. Rumba sloeg zoals gewoonlijk zijn nagels in het tafelblad. Eerst maar alles nakijken. Oh..hij heeft best wel een stevige keelontsteking.Even wegen voor de pillen, 6,5 kilo! pff
Van zijn keelpijn niks gemerkt, hij eet als een volwassen vent. Hij is wel chronisch verkouden, misschien dat ik het daarom niet gemerkt heb. Afijn 2 injecties én een knijpbeurt voor de anaalklier later ben ik weer op weg naar huis.

Eenmaal thuis geeft Rumba me constant kopjes..hij is zo blij dat ie weer mee naar huis mocht hihihi. Nu nog die antibioticapillen bij m naar binnen proppen.

Duimen jullie dat het me in 1x lukt?

Geen opmerkingen: