donderdag, maart 05, 2009

Wow..dat ging snel

Op 21 februari een BC meeting gehouden bij mij thuis :) Erg gezellig, en ik heb weer een ongelofelijke voorraad boeken voor in de vensterbank bij Asiel Hargahoeve :) En uiteraard gaat er nog wat op stapel eerst zelf lezen!

In het asiel gaat het erg goed. Bijna alle oude (langer dan 1 jaar in het asiel) bewoners zijn geplaats! En er zitten hele leuke nieuwe beessies. Ik heb het hier over de katten, de honden zijn uiteraard ook lief, maar ik wordt zo nerveus van de honden in de hokken. En ze zijn al gestressd, dus blijf ik liever uit de buurt.

Ik ben ook nog naar het onderwijsmuseum in Rotterdam geweest samen met een vriendin. Erg leuk, de Darwin tentoonstelling is de moeite waard. Verder ook nog een vaste tentoonstelling van Jetses. En..ik weet nu waar het woord Fröbelen vandaan komt! Het blijkt een oude onderwijs/leermethode te zijn!

Op het werk is het heel druk, de afgelopen dagen(weken) nogal verkreukeld thuis voor de tv gezeten (of achter de pc). Veel meer zat er niet in.

Ik lees nog wel, soms snel en soms heel langzaam, maar lezen zal ik!

Geen opmerkingen: