zaterdag, maart 14, 2009

De week is weer voorbij!

Ik mocht weer naar oom dokter, het bultje op mijn ooglid doet vervelend. Van de dokter mag het eraf. Dus a.s. dinsdag kan ik al terecht, nu duimen dat ze het gelijk weghalen. Misschien zie ik dan ook niet meer dubbel!

Vandaag naar het asiel geweest (goh alweer!) Ik mocht vandaag de Afdeling schoonmaken. Lekker met Sjaak gekroeld, een heerlijke rode kater. En met Binkie en eh..met .. hoe heet ze ook alweer.. Geen idee, maar er zaten genoeg kroelkippen! Hope is alweer geplaats en Beertje ook. Of er van de honden nog wat geplaatst is heb ik helaas niet meegekregen.

Verder weer het plankje boeken aangevuld. Soms gaat het snel..nu toevallig niet. Heb wat 'oudere' boeken mee teruggenomen. Thrillers gaan naar een collega voor op vakantie. De rest laat ik vrij of gaan mee naar toekomstige bijeenkomsten.

Vanmiddag nog even naar de stad geweest. 1 PC spel gekocht, krijg het alleen niet aan de praat en ik heb geen zin in urenlange probeersessies .Verder nog 2 dvd's gekocht Nachtwacht en Dagwacht. Ja idd naar die 2 gelijknamige boeken van die russische schrijver. Nachtwacht heb ik nog gelezen, maar ik vond er niets aan. De film is voor mij stukken beter verteerbaar :) Wel leuk om de 2 dvd's tegelijk in de aanbiedingbak te vinden bij Free Record Shop.

Nou dat was het weer!

Geen opmerkingen: