donderdag, januari 01, 2009

Gelukkig Nieuwjaar!

Het bloggen ligt een beetje stil :-( Geen inspiratie meer.

Gisteravond lekker op tijd naar bed, ik moest vandaag immers weer naar het asiel (vrijwillig)Tegenwoordig ben ik er wat eerder klaar, er heerst wat, dus we mogen niet van afdeling naar afdeling. Je krijgt 1 afdeling, en dan mag je buiten helpen. Daar lopen ook al 2 meiden hard te werken, dus zijn we zo klaar. Wel lekker hoor.

Vandaag mocht ik in de 'kittenkamer' beginnen. 1 zwartwitte en 2 bange cypers. Ze vonden geen van 3en mijn aanwezigheid prettig. Dus die liet ik maar met rust. Daarna de 'dokterskamer'. Een schildpaddame-Klara, een mixPers-Pinkelotje, 2 zwartwitte 1 bang, de ander niet en een Cyperse kater.

Klara en Pinkelotje kregen vis ivm diarree. Nou dat smaakt wel hoor :)
Die ene bange zwartwitte weer geaaid, maar er beweegt nog geen snorhaar van genoegen zeg. Die ander wel..dat is een slettebak hihi. Dat is ook die cyperse kater..lekker groot en een kroelkont. Verder zaten er nog 2 konijnen die lekker groenvoer en een stukje appel kregen.

In de Was en Trim zaten ook nog 2 kroelkippen, zij kregen ook vis vanwege diarree.
Beide willen ze ook graag kroelen. Verder moest ik ook nog even helpen met een hond wassen. Wat dus betekend dat je zeikend nat bent..want het beest gaat nat tussen de benen door natuurlijk. Nouja..we hebben het overleefd.

Straks mijn ouders verblijden met een bezoek, en dan lekker weer naar huis. Uitrusten enzo hihi.

Geen opmerkingen: