zaterdag, december 06, 2008

Surprise - deel 2 / Asiel / theater / weekend!

Ja..surpises waren leuk! Ik kreeg een Free Record Shop kadookaart. Moeders een dagcreme en zelfgemaakte kettingen oh en een armband die ik niet meer droeg. Ze vond het leuk :) De kinderen kregen natuurlijk het meeste..zoals het hoort hihi.

Vandaag weer naar het Asiel geweest. Ik mocht beginnen in de dokterskamer, welke zowaar 1 hele dag leeg is geweest (kwa katten dan, er zaten nog 4 konijnen)
Van de 2 katten..moesten er nog 2 een naam krijgen. He vervelend..namen verzinnen :-)
Rechtsboven zat een Noorse Boskat(lapjeskat) die heerlijk kan kroelen. Borstelen vond ze helemaal geweldig..ze ging op haar rug liggen. Ik dacht eerst het is een kater..die noem ik Bor. Bij nadere inspectie bleek het om een dame te gaan..dus toen werd het Bora. En er zat nog een mooie roodbruine kat..met een beetje schildpadkleurschema. Lekker temperamentvol natuurlijk..zoals dat hoort bij schildpaddames. Die heb ik Berschka genoemd. Het past helemaal bij haar.

Straks nog even stadten/statten/stadden (hoe schrijf je dat in hemelsnaam!)
en naar de molen voor lekker broodmeel.

Vanavond naar het theater..Slagerij van Kampen is op bezoek! Moeders gaat mee :)

En daarna .. is het weekend!

Geen opmerkingen: