donderdag, april 06, 2017

Beetje fris, maar wel lekker

Het is heerlijk weer, ondanks dat het wat fris is. Zolang het maar droog is toch.


De Geekfuel box is binnen. Supermooi Tshirt een hele schattige lamp (bolle fles met led licht dat verkleurd) en een spel dat er veelbelovend uitziet. Verder nog een Geekfuel Pin en 1 ding dat ik met niet kan herinneren.

Ik wilde afgelopen weekend rustig aan doen aangezien ik vorig weekend zwaar over mijn grens was gegaan. Zonder drankkater toch een katergevoel, knap he. Maar nu is het toch drukker geworden dan ik wilde.

Vrijdagavond heb ik mijn balkonhek eindelijk voorzien van een rieten bedekking, de rieten rol stond al zeker een half jaar klaar. Het resultaat is niet verkeerd, ik denk dat vooral de buren die op mijn hek kijken blij zijn, is die kant ook eindelijk eens af. En wat is dat nieten een rotwerk zeg.

Balkon moet nog opgeruimd, nu zie je nog alle rietrestjes liggen.

Zaterdagochtend lekker rondje stad Schiedam met mn moeder. We wilden eerst naar Rotterdam, maar het regende net iets te hard om lekker te kunnen fietsen.

Zaterdagmiddag kwamen vrienden helpen met het plaatsen van de schuifdeur. Was een aardige klus, niet zo een die je in een uurtje af hebt hoor. Nu werd er ook heel secuur gewerkt natuurlijk, en kwaliteit vraagt tijd. Ik ben er erg blij mee!

Het was nog even spannend over hoe Shelley zou reageren, zal je net zien dat ze er niet langs durft. Tja het blijft een angsthaas he. Maar nee, ze vertrok geen haar en ze liep op dr gemak lekker door de opening. Links een aktiefoto, met toestemming geplaatst natuurlijk :-)



Rechts de deur in volle glorie. Kleur viel reuze mee en de kwaliteit van de materialen voelde goed aan. Nu is mijn lichtbruine vouwdeur met ruitjes definitief verleden tijd.  Deze heeft altijd goed dienst gedaan, maar maakte de doorgang behoorlijk smaller. Het openen en sluiten gaf Shelley altijd schrik, ik ben ook niet de stilste en dan nog zo'n lawaaideur erbij. Dur voor ons allebei win/win natuurlijk.




Afgelopen dinsdag heb ik steunzolen opgehaald, heb nu al zo lang last van mijn voeten. Het bezoek aan de voetfysio resulteerde dus in opgemeten zolen. Ik kan er al bijna de hele dag op lopen, hopelijk kan ik over 3 weken zeggen: nee hoor, nergens last van. We zullen zien.

En als klap op de vuurpijl: Shelley is weer gekortwiekt, het was alweer 6 maanden geleden. En het was echt nodig. Ondanks het vele borstelen toch nog klitjes in een oksel en bij de achterpoten. Maarja, het was in een half uurtje gebeurd, toch fijn zo'n kattentrimmer die bij je thuis komt. Scheelt een heleboel stress bij Shelley, die na een kwartier na het vertrek van de scheerdame gelijk om een borstelbeurt kwam vragen. Ook zij heeft last van de kleine haren natuurijk. Hieronder een foto van het eindresultaat (ze is om op te vreten hihi)


Maak er een mooie week of weekeinde van..tot de volgende blog :)






Geen opmerkingen: