zondag, april 16, 2017

1e paasdag

Heerlijk een lang weekend. Zeker als je de vrijdag ervoor ook vrij neemt.

En wat doen we op die extra vrije dag, dan ga je natuurlijk gezellig freubelen bij een vriendin. Mixed media (kaart/acrylverf gelliplate) Erg leuk om te doen en het resultaat was verrassend leuk en soms ook heel erg mooi. In totaal heb ik 38 startkaartjes gemaakt, 3 kaarsjes voorzien van een print, 2 kaarten en 3 kleine kaartjes gemaakt.

Zaterdagochtend met mn ouders naar de stad geweest. Daar heb ik een mooi shirt en een Boccia horloge gekocht.


In de middag bij Jouwmarktkraam een kraam gevuld (kon voller, dus van de week extra verkoopspul langs brengen) en daarna met een vriendin geluncht en daar thuis verder getheeleut en gekletst.


En toen was het dan 1e paasdag, ik doe er niets aan, dus geen uitgebreid ontbijt etc. Ik was zelfs vergeten dat de winkels dan dicht zijn, stond ik voor jan joker bij de AH (lekkere broodjes in gedachten) Wat een muts he hahaha.

Bij mn ouders geweest en uiteraard gepuzzeld, eindelijk het tropisch zwembad af.
De van Haasteren puzzels blijven toch echt favoriet!

 

Morgen ga ik eindelijk weer eens in de gang verven. Het laatste stuk voorzien van de 1e witlaag. Dan kunnen we verder met de lowbudget opknapbeurt. Het is hoog nodig!

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: