zaterdag, oktober 04, 2014

Wandeling Hoogvliet 4 oktober 2014

Mijn eerste georganiseerde wandeling is een feit..ik heb de 5 km route gelopen in Hoogvliet (metro route) We liepen eerst een stukje door de bebouwde kom (leuke huizen) en toen gingen we het groen in (stadspark?) Hier had ik mooi uitzicht van een roze brug.

Deze zwaan vond mijn aandacht maar niets        
 en keek me nogal nors aan
 De bepijling die ik compleet over het hoofd zag,   totdat ik ernaar vroeg aan een medewandelaar :)
 Mooi uitzicht over het weiland, dit was ongveer op 2/3 van de wandeling. Er liep een drukke dijk/weg langs, maar daar kwam verrassend weinig geluid van over.
en toen waren we alweer bij het metrostation.
Ik had aardig wat last van mn benen, jaja..die pilates les zat er nog in. Maar ik moet het gewoon even rustig opbouwen. De wandelaars waar ik in het begin mee liep, waren al aardig op leeftijd en die doen ook de 15 km..moet ik ook kunnen toch (komt vanzelf)

Geen opmerkingen: