zaterdag, oktober 18, 2014

Wandelen in Brielle 18 oktober 2014

Het was vandaag heerlijk weer. Eerst met moeders een rondje Schiedam gedaan (een paar winkels lastiggevallen meer niet) toen als de sodemieter naar huis, want het startburo in Brielle sloot om 1400 uur.

Het is een uurtje met metro en bus, was wel lekker ritje, zoveel groen en de bus had er een lekkere vaart in.

Afijn, volgens 9292 moest ik ergens uitstappen, dat bleek echter een halte te vroeg, dus ik moest ong. 1 km lopen voor ik er was. Daar ingeschreven en op pad. De pijlen waren duidelijk te zien, deze keer keek ik er niet overheen haha.


Met een vervelende heup begonnen, die was na ong. 2 km eindelijk opgewarmt (zucht) ik hoop van harte dat dat snel verbeterd hoor. Het was een hele mooie route, langs/over de wallen en natuurlijk de Nobelstraat/Voorstraat. Overal waar je loopt is wel wat te zien.

Paddestoelen, eigenwijze schapen, medewandelaars, kanonnen, vervelend klein meisje dat probeert om op al je foto's te komen (grrrr)

Mijn hoofd is weer leeg, de energie is op, en hier zijn de foto's :) https://www.flickr.com/photos/111949392@N02/sets/72157648429318340/

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie foto's ursula.
Ik geniet altijd erg van je spinsels.
Dettie

Anoniem zei

Mooie foto's ursula.
Ik geniet altijd erg van je spinsels.
Dettie