zondag, februari 10, 2013

Februari

Gezellige ladiesnight gehad met m'n collega's. Eerst lekker gegeten bij Betty Beer in Rotterdam, aansluitend de film. We kregen een flesje cola en een zak popcorn voor tijdens de film: I'll give it  a year. Het is een grappige film :)  Daarna kregen we nog een goodie bag  met daarin : 2 glamour tijdschriften, flesje Robijn kledingverfrisser, flesje nagellak, plantenzaadjes, zakje wasmiddel en een energy drankje.
Leuk toch :)

Gisterochtend met mn ouders naar Ikea geweest, daar 2 spreien gekocht, wat stickers van planten (folie) en een setje scharen (was nodig) Daarna nog naar de 4 havenstraat (met die grote winkels) maar dat viel een beetje tegen, het was er heel stil kwa winkelend publiek.

Daarna nog naar het asiel geweest om met de meiden te kletsen. Helaas werd ik daar ingehaald door een migraine en ik moest nog boodschappen doen ook. Ik had een dik oog (zo voelde het, je zag het niet) en een stijven bovenlip (ik heb gewoon een raar lijf!) de hoofdpijn viel mee gelukkig, anders was het boodschappen ook niet gelukt. Maar van het huishouden kwam niets meer terecht natuurlijk..dus dat doe ik vandaag maar (vanmiddag dus) eerst ga ik luchten buiten, en kijken of ik een munzee en misschien nog een geochache kan vinden :) en daarna mijn ouders verblijden met mijn aanwezigheid.

Geen opmerkingen: