zondag, augustus 19, 2012

Te warm, maar toch geknutseld

Het is echt niet lekker meer dit weer :-(
Als het 10 graden koeler is, vind ik het beter uit te houden.

Maarja..ik hou me maar rustig, dan valt het wel mee (ventilator helpt ook)

Gisteren ben ik wel gewoon gaan knutselen bij Syl natuurlijk. We hebben een origami kat uitgeprobeerd, lukte niet zo geweldig, maar leuk om uit te proberen :)

Verder hebben we van een badstof handdoek een knuffelkat gemaakt, zie foto. Helaas is ie niet kindvriendelijk afgewerkt (kwa borduurdraadjes) dus kan ik m niet weggeven. Maar dat was ook helemaal niet de bedoeling hihi..hij komt bij mijn verzameling katten te staan!

Bij Syl was er een duif geland op de galerij, zn pootje deed het niet meer, beestje was ook niet lekker van de warmte, het water dat Syl neerzette werd welkom geheten en genuttigd. De dierenambulance (Gouda) kwam 'm gelukkig snel ophalen (hulde).

En..wat vinden jullie van deze knuffelkat? De witte is door mij gemaakt, de roze was het voorbeeld van Syl, die nu de lila versie heeft gemaakt . De groene octopus is ook van mij, de ogen heb ik van Syl gekregen (dankjewel!) Syl heeft een heel rijtje van die octopussen staan, allemaal in leuke kleurtjes hihi.


 Verder nog een mooie afsluiting van de dag (ja wolken)



Geen opmerkingen: