zondag, augustus 05, 2012

Deventer was here ;-)

Deventer boekenmarkt was erg leuk. We begonnen met een bui, maar na een bakje thee met appelpunt was de regen zo goed als weg. Het was daarna wel erg warm, maar goed, dat betekend wel dat ik Vit D heb ingeslagen.

Ik heb een mooi poezenboek gescoord en 3 Fantasy/Scifi art boeken. Eéntje was gesigneerd, waar ik pas naderhand achterkwam(ook al stond het echt onder het prijsje vermeld) Dat zijn leuke ontdekkingen.
Die gesigneerde had ik bij de Tolkienwinkel gevonden, blijft leuk neuzen daar. Eén boek komt bij de amerikaanse stand (alhoewel ze volgens mij geen amerikanen zijn haha) die hebben altijd veel van dat soort boeken staan. Maar ik ben wat kieskeuriger geworden..de meeste boeken vind ik maar zozo.

Mijn budget is helemaal opgegaan, maar ik heb er wel wat moois voor gekocht. Volgend jaar weer, al beginnen we dan waarschijnlijk aan de lange kade, want daar hebben we nooit tijd voor om die uit te pluizen (kwa boeken dan)

Tussendoor nog een echte hoosbui overleefd, gelukkig kon ik een winkel invluchten, wat een water.

Foto's van de boeken staan op Facebook

Geen opmerkingen: