zondag, juli 29, 2012

Bijna naar Deventer :-)

Zo..ik heb mezelf weer eens onder mijn kont geschopt, ik heb mn blog verwaarloosd!

Ik kan sinds kort weer helpen met het schoonmaken in ons dierenasiel hier in Schiedam, dus er komen weer knuffelverhalen voorbij hihi.

Vandaag was ik eigenlijk vrij, maar ivm krapte werd ik gevraagd om te helpen, nou dat vind ik geen probleem.
Ik heb gespeeld met Japie, kroelen lukt niet, daarvoor is ie te onbehouwen (telt krassen op arm)
Tijger wou ook kroelen(ook al kijkt ie boos), maar die had weer last van zijn oor dus toch ook weer niet te lang.
DeeDee wil ook wel kroelen maar vind het best nog wel eng, en Nol..wat een slettebak is dat zeg. lekkere rode kroelkat haha. Net zo erg als Mats trouwens!
Tja.. en de rest ook hoor, heerlijke kroelkippen. Alleen Fonny niet..die is zo bang. Dus die laten we lekker met rust natuurlijk.

Verder weinig nieuws, ik heb een ebook gekocht, was in de aanbieding bij Mediamarkt, mn ouders hebben er ook 1tje gekocht. Ik heb er wel al boeken opgezet, en een stukje gelezen, maar voor in huis hou ik toch liever een hardcopy versie hoor :)

En ja hoor, aankomende zondag 5 augustus is de grote boekenmarkt van Deventer er weer, en natuurlijk ben ik er ook. Met Syl (en een vriendin) Lekker slenteren, is goed voor mn rug en energie(niet) maar het is gewoon leuk..gezellig, boeken boeken boeken..dus onweerstaanbaar.


Geen opmerkingen: