zondag, juli 15, 2012

Hollandse zomer

Ik heb echt mazzel gehad in mijn vakantie, met het weer. Lekker veel zon, maar niet te warm.
Het weer vandaag: regen, maar ook daar kan ik tegen (gelukkig)

Ik heb niet zo heel veel aan geocache gedaan, de energiemeter stond te laag. Maar gisteren op bezoek bij een vriendin, en toen samen een geocache gevondne in Park 't Hof in Vlaardingen. Leuk park, net helemaal opgeknapt, en ook een leuke cache. Goed te vinden, maar toch goed gecamoufleerd :)

Donderdag avond heb ik mijn prijs mogen ontvangen voor het liken op facebook van Schiedam2012 lipdub aktie. Wat zat erin: mixpakket ketel1, olieverfkoffer van Gogh (mooi hoor) en 2 flessen nachtemulsie van het merk Vision.

Gistermiddag dus naar Vlaardingen, vanochten heerlijk uitgeslapen en als lunch..2 gevulde Portabella/o (jeweetjwel, gigantische champignongs/paddestoelen) met een plakje bacon erovereen. Erg lekker en het vult ook nog eens goed.

Ik moet zo nog even naar buiten, post controleren voor vakantiegangers..en ik wil eigenlijk ook nog even geocachen. We zien wel.

Geen opmerkingen: