zaterdag, februari 18, 2012

Zaterdag 18 februari

Druk bezig met mijn dieet, vandaag inkopen gedaan, Sheila zit vol overgave kopjes te geven, ze ruikt de vis welke ik net heb afgewogen in porties van 100 gram :)

Mijn menu van gisteren:
Gisterochtend, fruitontbijt . 1 appel en 1 sinaasappel kleingesneden, handje noten/pitten eroverheen en een klein beetje amandelmelk. Ik ben nog bezig met de hoeveelheden, ik heb namelijk erge trek in de ochtend en hiermee red ik het niet :(

Gistermiddag: salade van witlof en geraspte wortel, opgeleukt met zelfbereide dressing en een onsje kipfilet.
dressing: 2 el olie, 1 el citroensap, 1 tl honing en wat peper (heerlijk!)
duurde wel lang voor ik de salade helemaal op had haha.

Gisteravond gezondigd: patat pindasaus en een kipburger (erg lekker)

Geen opmerkingen: