vrijdag, februari 17, 2012

De kou is eruit :)

Ik vond de sneeuw wel leuk en de kou niet zo erg, maar nu ben ik wel blij dat het allemaal weer weg is. Verwarming kan 's nachts weer uit, zonder dat ik in bed bevries..de katten vinden het wel gezellig hoor op bed bij baas. Maar ik kon me kont niet meer keren joh :)

Verder veel van hetzelfde, prikpil slaat niet aan, pillen eroverheen geven teveel bijwerkingen, maar ik voel me verder prima. Verkoudheid de deur uitgewerkt en ohja ik ben op oerdieet!

Het sluit aan bij hoe ik mijn avondeten inricht..geen aardappels (en de andere koolhydraten blijven er nu ook uit) ik eb na minder dan 1 week al succes...1 kilo gewicht kwijt, stoelgang is uitstekend (was ook wel eens anders)
Als het nou ook helpt bij meer Vitamine D en B12 dat is het helemaal geweldig.

Ik heb nog nooit zoveel groente op, en vlees, en vis (vooral dat laatste) je moet er wat voor overhebben.

Met de katten gaat het ook goed, Donovan had last van het gezonde eten dat ie kreeg, en begon weer af te vallen. Van de dierenarts moest ik 'm het goedkope (vooral lekkere) voer geven, en iedere dag iets anders. Donovan heeft gewonnen, lekker eten en niet meer afvallen. Suiker was nagekeken, en die was goed.

Geen opmerkingen: