woensdag, februari 23, 2011

Smoothies, BC meeting en Chiropractie

De smoothies bevallen..ik hoef geen fruit meer mee te sjouwen naar het werk, en de ochtendboterham laat ik ook zitten. Immers..mijn smoothies bevatten al 3 soorten fruit dus die vullen wel.

Afgelopen zondag naar de Bookcross meeting bij Syl in Nieuwerkerk aan den IJssel. Het was zoals  altijd weer gezellig en ik heb maar 2 boekjes voor mezelf meegenomen. De rest was voor mijn vader, broer, nichtje, collega en de obcz :)

Afgelopen maandag naar een Chiropractie praktijk geweest in Vlaardingen. Zonder pardon werd er gekeken en gekraakt. Mijn linkerheup helft stond scheef en gekanteld. 3 keer aan mijn been trekken en hij stond weer gelijk. Supersnel..en als fan van het kraken(echt waar) superfijn natuurlijk. Mijn onderrug is na 7 maanden pijnvrij. En volgens de dokter/practor ben ik over 2 en halve week heel veel van mijn rsi klachten kwijt (tussen de schouderbladen) En met de napijn/spierpijn valt het reuze mee! Ik had het erger verwacht.

Oh en ik ben op Facebook beland...zo verslaven :-)

3 opmerkingen:

Arine zei

Sem was heel blij met de boeken; mag het boek met de schelpen mee als we op vakantie naar een strand gaan mama??

1972Galadriel zei

Ha leuk dat ze zo bevallen, daar doen we het voor!

ritanila aka Rita Niland zei

Ben ook weer aan het bookcrossen na een lange tijd... zolder wordt alweer aardig leeg. Wat is je Facebook-naam? Ben daar ook aardig bezig. Groetjes uit Dordrecht - Rita Niland