vrijdag, januari 01, 2010

Asiel

Dat heb je als je aangeeft altijd beschikbaar te zijn op 1 januari! Verplicht naar het asiel!
Ach..zo erg is het gelukkig niet :-) De katten zitten in een rustig gebied, waar je helemaal geen last hebt van het vuurwerk, vandaar dat het pension rond deze tijd vol zit, allemaal beestjes die een stuk rustiger deze dagen doorkomen. Ik mocht 2 afdelingen doen vandaag. Eerst de dokterskamer, waar een aantal (grotere) kittens zitten, 1 hele bange wit rode kater, en voor de rest hele lieve katten! Zelfs het konijn was gezellig en wilde wel een aai. En ik klik niet zo met konijnen hoor..ze schrikken zich altijd een hartmakker als ik ze aai!

Daarna mocht ik door naar de quarantaine, er waren een aantal katten niet helemaal boven jan, en om besmetting van de andere katten te voorkomen, mochten ze helaas ook niet los lopen. Dan maar extra veel kroelen..heel vervelend uiteraard (maar niet heus!). Chatanga kreeg er geen genoeg van, Mara bleek krijsen om een kroel, Alex en Stravo vonden het heerlijk, Hope zat lekker kopjes te geven etc etc etc. Alleen Ilja en Mindy hadden geen zin.

Rond een uur of 12 was ik weer thuis, daarna nog een bezoekje aan mijn ouders gebracht.
Zonet een plattegrond van de woonkamer gemaakt, mijn ouders kopen nieuwe stoelen, en ik mag dat heerlijk zittende bankje hebben :) Moet ik het wel een beetje fatsoenlijk neer kunnen zetten natuurlijk!  Gelukkig een online site gevonden, zie HIER als privepersoon kan je er een gratis account aanmaken en mag je 5 verschillende projecten opstarten. Super handig joh!

Nu ga ik even kijken of in het echie de meubels ook daadwerkelijk passen hihi.

Geen opmerkingen: