zondag, januari 17, 2010

2 zieke katten :-(

Geweldig..2 van mijn katten zijn ziek :-(

Gina is ook niet lekker, of ze heeft ook keelontsteking, of er zit wat anders dwars. Ik mag niet aan haar kin zitten, en als ze zich aan haar bek wast, zit ze te miauwen omdat het zeer doet. Er zit gelukkig geen bult, het bloed niet, en ze kwijlt niet. Eten en drinken doet ze ook nog.

Rumba is zo'n harde, die laat niets merken dat het zeer doet, ik merk het alleen aan het kuchen, helaas is ie dan al een poosje bezig met de luchtwegen, bleek vorige keer bij de dierenarts, toen was ie zelfs aan het reutelen (!)

Ik heb gebeld met het weekendnummer van de dierenarts, omdat ze alletwee nog goed eten (als dijkers!) en drinken..is het niet nodig om direct langs te komen. Dus morgen maar bellen..en 's avonds langs met de 2 zielepieten.

Even moeders lief aankijken..of ze chauffeur wil spelen. Rijden in schemer of donker is voor mij niet meer te doen, al het licht van links zorgt ervoor dat ik last heb van overbelichting, dat betekend dat ik ongeveer 40 tot 50 procent van mijn zichtveld kwijt ben in het donker. Ach..ik zie in ieder geval niet meer dubbel.

Geen opmerkingen: