zondag, januari 24, 2010

afgelopen week

Gina weer naar de dokter. De kin is over..doet in ieder geval geen zeer meer. Er was echter spraken van een vertgrote lever, dus fotos gemaakt. Niet te zien of er een gezwel zit. Het kan een reactie zijn op de onstoken kin, of de lever zelf is onstoken, of er zit een gezwel in. We behandelen het nu als een onstoken lever..en het gaat een stuk beter. Nu maar hopen dat het zo blijft, want ik vrees voor een gezwel. Het beestje is al 14..dus dat zou zomaar kunnen dat ze er binnenkort niet is (zet duimen aan)

Mijn lijf ging afgelopen donderdag op de handrem..grote drukte op het werk en de kattenstress samen zorgden voor fikse hartkloppingen! Ze begonnen donderdagavond..en vrijdagochtend werd ik er mee wakker. Dus de dokter maar even lastiggevallen...tuurlijk is het dan over als je daar zit. Maar er zit nog wat spanning rond mijn ribbenkast dus het voelt aan alsof mijn hart heel hart (niet heel snel) bonkt. Ik moet dus even rustig aan doen.
Nu mocht ik al niet naar het asiel ivm Rumba's keelonsteking..dus dat kwam toevallig goed uit.
Gelukkig ben ik aardig bijgekomen dit weekend. Gistermiddag ging het knopje om voor mijn gevoel :)

1 opmerking:

Arine zei

gelukkig gaat het weer beter nu maar hopen dat het met het beesie ook goed gaat afloppen.
Morgen weer lekker aan de slag tussen al die gezellige collega's hihi