zaterdag, juli 11, 2009

Stratocumulus lenticularis


Wow..wie verwacht er nou zo'n wolk te zien boven Schiedam! Ik wist de naam niet meer, dus heb ik het even op internet opgezocht.

Stratocumulus lenticularis



Zo, gisteravond lekker gesport, iets zwaarder, dus een beetje meer spierpijn . Maar ik mag niet klagen tot nu toe!

Vanochtend boodschappen gedaan voor mn ouder's, helaas was ik de sleutel van hun huis vergeten, dus nu staan de boodschappen bij mij hihi. Ik breng het morgen wel weer daarheen. Maandagavond komen ze weer thuis..yippie!

Vanmiddag mijn eigen boodschappen, wat een gesjouw, maar ach, ik heb wel mijn zaterdagwandeling gedaan. Ben ook nog even langs het coop museumwinkeltje gegaan, ze hebben daar lekkere snoepjes!

En de rest van het weekend ga ik lekker niks doen :)

Geen opmerkingen: