maandag, oktober 29, 2007

Eén week later


Het fietsen naar de meeting ging goed, mijn richtingsgevoel heeft zich duidelijk verbeterd hihi. De meeting was gezellig, maarja dat kan ook niet anders, alleen het personeel bakte er niks van.

Uiteraard een stapeltje boeken meegenomen EN een stapel SF magazines..gekregen van Yinny :) Die ga ik zo (eindelijk) es lezen.

Afgelopen zaterdag was er een kijke voor mijn oude huisje. Ik heb met mn moeder en nicht te tuin even onder handen genomen..de brandnetels stonden zo'n 2 meter hoog (ieks) Maar na een uurtje grof geweld, zag het er allemaal weer fatsoenlijk uit :)

Verven doen we aankomend weekend wel weer. Kijker heeft uiteraard nog niets van zich laten horen, morgen trek ik weer even aan het oor vd makelaar!

De wc is nog steeds kapot, maar .. een oplossing is dichtbij! Dus als je binnenkort wat spetters voelt..dan is het mijn wc die getest wordt ;-)

Geen opmerkingen: