zaterdag, oktober 20, 2007

Asiel en het oude huisje


Vandaag weer es naar het asiel. Er heerste weer wat :-S De besmette katten zaten in de quarantaine(dit is normaal 2e asielafdeling ivm drukte) en de gezonde katten uit de quarantaine zijn op de afdeling gezet dmv benches etc. Dus ik mocht weer met pakkie aan schoonmaken. Nu waren het maar 5 hokken die schoon moesten. Bovenin zaten 3 witte katten. Heel nieuwsgierig ook. Ik zweer je dat ze onderling zaten te kletsen over hoe ik vrijwillig mijn 'poot' in het water doopte hihi. Dan nog een grijze die wilde kroelen..en uiteraard een cyperse schreeuwerd haha. Ze deden het allemaal goed gelukkig.

Daarna mocht ik hondepoep scheppen..en de hokken die schoongspoten waren weer droogtrekken. Al met al weer een aktieve ochtend.

Daarna door naar het oude huisje, ik had de rode muren al wit gemaakt, maar de gele muren moesten ook nog. Afijn..de 1 laag zit erop..en ik verrek van de pijn. Verdomd lastig die RSI. Maarja..ik kan ook niet altijd maar vragen of anderen het willen doen. En zo'n lange+korte muur is aardig aanpoten. Naja..morgen gaat het weer beter.

Morgen een meeting in Rotterdam..lekker dichtbij. Ohja..ik moet nog es kijken of ik die afstand per fiets kan afleggen (kwa fitheid!) Met de lijn gaat het nu goed, dus alle beetjes extra training zijn (een beetje) welkom :)

Ajuus..tot de volgende keer maar weer!

Geen opmerkingen: